Tak for din henvendelse
Vi besvarer henvendelser inden for 48 timer.
Referencer
Det siger vores kunder
FAQ
Oftest stillede spørgsmål
Hvad koster det at hyre jer?
Alle opgaver er forskellige. Hvis du benytter vores “bestil tid”-funktion, kan du indtaste dine oplysninger, og dermed få et estimat for behandling hos dig. Alternativt, kan du ringe eller sende os en mail.
Kan man tegne et abonnement hos jer?
Vi tilbyder serviceintervaller på enten 4, 8 eller 12 uger. Hvis du ønsker andre serviceintervaller bliver dette lavet efter aftale.
Gør I andet end at vaske vinduer?
Vi både afrenser og vasker/pudser vinduer. Derudover vasker vi også solceller. Når vi renser og pudser vinduerne, gør vi det manuelt med håndkraft, mens vi ved vask benytter et anlæg med rent vand (demineraliseret vand).
Kommer I forbi mit område?
Vi kører i bla. Vejle, Horsens, Kolding, Fredericia, Middelfart, Vejen, Billund samt Juelsminde. Du kan se alle vores byer her
Hvad hvis jeg ikke er tilfreds med resultatet?
Hvis vi har lavet en opgave ved dig, og kvaliteten ikke er, som du ønskede, kommer vi gerne forbi og udbedrer fejlen. Vi ønsker blot, at du giver en melding enten pr. telefon eller e-mail, og så sender vi en kollega forbi. Hertil beds du at fremsende et billede/billeder af de pågældende vindue/vinduer, så vi ved hvike de drejer sig om.
Der er sket en skade efter et besøg!
Hvis uheldet er ude, og der skulle være sket en skade i forbindelse med vores besøg, er det godt, vi har vores forsikring, der dækker dette. Hvis skaden er sket i forbindelse med vores besøg, beder vi dig rette henvendelsen til enten vores e-mail eller telefonisk hurtigst muligt, og hertil fremsende os en et billede af skaden på e-mail.